یک کیبورد بی‌سیم و کوچک

دنیای‌اقتصاد- یک کیبورد جدید و جالب به بازار معرفی شده است. این کیبورد که محصول شرکت Matias است، ساختار بی‌سیم داشته و مبتنی بر تکنولوژی ارتباطی بلوتوث است. این کیبورد طراحی کوچک و سبکی داشته و به همین دلیل به راحتی قابل حمل است. اما بد نیست بدانید که دلیل کوچک‌تر شدن سایز این کیبورد، حذف شدن قسمت کلیدهای مربوط به ماشین حساب است. در عوض کاربران می‌توانند از کلیدهای جایگزین استفاده کنند. علاوه بر اینها، این کیبورد دارای کلیدهای قابل برنامه‌ریزی بوده و به راحتی با انواع کامپیوترهای مبتنی بر سیستم‌عامل مک یا ویندوز هماهنگ می‌شود. این کیبورد دارای باتری داخلی بوده و در هر بار شارژ کامل امکان استفاده تا سه ساعت را برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

به این ترتیب این کیبورد با هر دستگاه مبتنی بر بلوتوث به سادگی هماهنگ شده و امکان تایپ راحت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این در حالی است که این کیبورد از یک پورت USB برای اتصال به دستگاه‌های مختلف هم بهره می‌برد.

شرکت Matias اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این کیبورد بی‌سیم و جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است. با این حال اما فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که این کیبورد در اوایل سال میلادی جدید به صورت رسمی روانه بازار شود.