محصولی با نمایشگر بزرگ و لمسی

بازار دیجیتال- شرکت نام‌آشنای APSI که در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های پخش چندرسانه‌ای (PMP) فعالیت می‌کند، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرده است.

مدل M۴۸۰،وPMP جدید این شرکت است که مجهز به یک نمایشگر لمسی LCD با اندازه ۸/۴ اینچی است. وضوح تصویر این LCD برابر ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل است. این PMP در دو نسخه ۳۰ و ۶۰ گیگابایتی طراحی شده و مبتنی بر سیستم عامل ویندوز CE نسخه پنج است.

فایل‌های ویدئویی پخش‌شده توسط این PMP با فرمت‌های AVI و WMV است و فایل‌ها موسیقی پخش شده از این دستگاه شامل فرمت‌های MP۳، WAM ،WMA، Ogg، AC۳، ASF و SWF است. همچنین این PMP قادر به پخش فایل‌های عکس با فرمت‌های JPEG، BMP، TIF و RAW است. فرمت‌های CXB، ZIP، PDF و PPT از دیگر فایل‌های قابل پخش توسط این دستگاه پخش چندرسانه‌ای است.

مدل M۴۸۰ امکان شارژ با باتری را دارد و در هر بار شارژ امکان پخش ۷ ساعت موسیقی و تماشای ۵ ساعت فیلم را به کاربرانش می‌دهد.

این PMP بسیار ساده طراحی شده است و ابعاد آن برابر ۴/۲۲×۸۲×۱۲۶ میلیمتر است و وزن آن به ۲۹۵ کیلوگرم می‌رسد. شرکت APSI که به تازگی محصول جدید خود را به بازار معرفی کرده، هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این دستگاه را اعلام نکرده است.