دوربین جدید کاسیودر رنگ‌های متنوع

بازار دیجیتال- مدل Exilim EX-ZR۱۵ از دوربین‌های دیجیتال جدید کاسیو در بازار داخلی است که از سری دوربین‌های فشرده و کوچک است. این دوربین که به حسگر CMOS با دقت ۸/۱۶ مگاپیکسل مجهز است دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت ضبط صدا به صورت استریو (Stereo)، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت VGA در ابعاد ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل و با سرعت‌های ۳۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری در ابعاد ۳۸۴ × ۵۱۲ پیکسل و با سرعت‌های ۳۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری در ابعاد ۲۲۴ × ۱۶۰پیکسل و با سرعت‌ ۴۸۰ فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD در ابعاد ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و با سرعت‌ ۱۵ فریم بر ثانیه است.

دوربین مذکور همچنین به لنز با فاصله کانونی ۲۸-۱۹۶ میلیمتر با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال هفت برابر و بزرگنمایی دیجیتال چهار برابر است.

تجهیز به لرزشگیر حسگر (Sensor-Shift)، قابلیت فوکوس دستی و اتوماتیک، فوکوس خودکار Contrast Detect، Multi-area، Center، Tracking، Face Detection و... از سایر ویژگی‌های این دوربین است.

دوربین جدید کاسیو همچنین به صفحه نمایش TFTبا سایز ۳ اینچ و دقت ۴۶۰,۸۰۰ پیکسل مجهز است و حداکثر سرعت شاتر آن ۱/۲۰۰۰ ثانیه و حداقل سرعت شاتر آن چهار ثانیه است.

این دوربین قابلیت تنظیم تراز سفیدی و عکسبرداری پی در پی را داشته و به فلاش داخلی با برد ۲/۵ متر مجهز است و به تکنولوژی تشخیص چهره، تکنولوژی تشخیص لبخند و... نیز مجهز است.

تجهیز به خروجی HDMI،خروجی USB، خروجی تلویزیون،Pict Bridge، اسپیکر و میکروفن داخلی و... از سایر ویژگی‌های این دوربین عکاسی جدید است. این دوربین که ابعاد آن ۱۰۲×۵۹×۲۷ میلیمتر و وزن آن ۳۲۵ گرم است در رنگ‌های مشکی، طلایی، قرمز به بازار جهانی عرضه شده است و به زودی میهمان بازار داخلی نیز می‌شود.