کیس جدید کولر مستر به بازار آمد

بازار دیجیتال- CM۶۹۰ II Advanced USB ۳.۰ کیس جدیدی از کولر مستر در سری کیس‌های mid-tower است که برای خنک نگه داشتن و کاهش دمای قطعات رایانه‌ای، گزینه‌هایی را در پیش روی کاربر قرار داده است. در این کیس شما می توانید ۱۰ عدد فن نصب کنید و به خاطر بدنه مشبک ویژه با روزنه‌های بزرگ‌تر از قبل یا با قابلیت نصب دو عدد رادیاتور ۱۲۰x۲۴۰mm در بالا و پایین کیس تهویه هوا مطلوبی درون کیس داشته باشید. فضای درونی کیس آنقدر بزرگ است که نگران نصب خنک‌کننده‌های پردازنده مانند Hyper ۶۱۲ PWM نباشید و علاوه بر آن محدوده در نظر گرفته شده در قسمت پردازنده پشت مادربوردها آنقدر وسیع است که با پردازنده‌های نسل جدید Ivy Bridge اینتل یا پردازنده‌های AMD مطابقت کامل دارد.مانند نسل قبل در این کیس از فیلتر‌های ضد گردوغبار در همه قسمت‌های مشبک با قابلیت نصب و شست‌وشوی آسان بهره

گرفته شده است. نصب تمام درایو‌های ۲۵/۵ و ۲۵/۳ اینچ بدون هیچ ابزاری امکان پذیر است و مبدل اتصال ۸/۱ «و ۵/۲» انواع ‌هارددیسک و SSD در کیس CM۶۹۰ II Advanced USB ۳.۰ قرار داده شده است.

همچنین نصب کارت‌های گرافیک غول‌پیکری مانند Sapphire Radeon HD ۶۹۹۰ یا Sapphire Radeon HD ۶۹۷۰ با توجه به فضای گسترده درون کیس امکان‌پذیر است.

محصولات کولر مستر توسط دریا کامپیوتر در ایران عرضه و گارانتی می‌شود.