به گزارش روابط عمومی ازکی‌‌‌وام در امکان جدیدی که طی همکاری ازکی‌‌‌وام و بانی‌‌‌مد فراهم شده‌‌‌، کاربران می‌توانند بدون نیاز به ضامن، اعتبار مورد نظر خود را از ازکی‌‌‌وام دریافت کنند و با استفاده از این اعتبار، محصولات موردنیاز خود را به صورت اقساطی از بانی‌‌‌مد خریداری کنند. از مزایای خرید اعتباری از بانی‌‌‌مد با اعتبار ازکی‌‌‌وام می‌توان به سهولت در دریافت اعتبار، تنوع بالای محصولات در بانی‌‌‌مد، فرآیند خرید و ارسال آسان و بازپرداخت اقساط طولانی‌‌‌مدت اشاره کرد.

ازکی‌‌‌وام پلتفرم ارائه‌‌‌دهنده راهکارهای مالی و خرید اعتباری است و در ازکی‌‌‌وام، کاربران می‌توانند به سادگی اعتبارسنجی شده و بدون نیاز به ضامن، اعتبار موردنیاز خود را دریافت کنند و از فروشگاه‌‌‌های متنوع همکار ازکی‌‌‌وام، انواع محصولات مختلف مانند کالای دیجیتال، مد و پوشاک، طلا، لوازم خانگی و خدماتی مانند بیمه و سفر را به صورت اقساطی خریداری کنند.

بانی‌‌‌مد یکی از فروشگاه‌‌‌های اینترنتی با تمرکز بر مد و پوشاک است که در سال ۱۳۹۳ راه‌‌‌اندازی شده است. بانی‌‌‌مد در سال‌های اخیر علاوه بر مد و پوشاک، محصولاتی از جمله ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادوکلن و اکسسوری‌‌‌های شخصی را به سبد محصولات خود اضافه کرده و به تازگی با افزودن دسته‌‌‌بندی سبک زندگی و دکور و کالای خانه، سبد محصولات خود را کامل‌‌‌تر کرده است.