نظرسنجی از ۵۰۳ مدیر ارشد مسوول تصمیم‌گیری‌های فناوری در سازمان یا امنیت فناوری اطلاعات نشان داد که میانگین نرخ جابه‌جایی کارکنان امنیتی در بریتانیا ۲۰ درصد است. حدود سه‌چهارم (۷۴درصد) از پاسخ‌دهندگان نیز گزارش کردند که این نرخ در سال گذشته افزایش‌یافته است. علاوه بر این مشکل، حدود یک‌سوم (۳۱ درصد) گفتند که در استخدام افرادی با مهارت‌ها و استعدادهای لازم برای امنیت سایبری با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

به نظر می‌رسد استرس و بار کاری زیاد از جمله اصلی‌ترین دلایل این نتایج هستند. بیش از یک‌سوم (۳۷ درصد) از پاسخ‌دهندگان در مورد کار استرس زیادی که داشتند صحبت کرده و بیش از نیمی (۵۳ درصد) از این افراد در طول شش ماه گذشته افزایش قابل توجهی در سطح استرس را تجربه کرده‌اند. نتایج این تحقیق نشان داد که ساعات کاری طولانی و بار روانی سنگین (۴۴ درصد)، کاهش عملکرد کاری (۴۳ درصد) و مشکلات خواب و خستگی (۳۷ درصد) از جمله بارزترین گلایه‌هایی است که پاسخ‌دهندگان نسبت به موقعیت شغلی خود داشته‌اند.

بزرگ‌ترین دلایلی که همه پاسخ‌دهندگان برای ترک شغل خود ارائه کردند، نداشتن فرصت برای کار از خانه (۳۱ درصد)، سطح استرس بالا (۲۶ درصد) و جذب حقوق بهتر درجاهای دیگر (۲۵ درصد) بود. به‌طور خاص برای مدیران امنیتی، حجم کاری بیش‌ازحد، معمول‌ترین عامل ذکرشده (۳۱ درصد) بود.

در یکی دیگر از یافته‌های نگران‌کننده، حدود یک‌سوم (۳۲ درصد) از همه پاسخ‌دهندگان موافق نبودند که شرکت آنها می‌تواند با حجم و پیچیدگی تهدیدات سایبری همگام شود. آدام وینسنت، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل ThreatConnect، اظهار کرد: «اکنون بیش از هر زمان دیگری، انتظار می‌رود تیم‌های امنیتی فناوری اطلاعات کارهای بیشتری را با درآمد کمتر انجام دهند. وی معتقد است: جابه‌جایی زیاد کارکنان و متخصصان IT می‌تواند هم در کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت بر عملکرد سازمان تاثیر منفی بگذارد.