نشانه‌هایی برای شیفتگان تکنولوژی

دنیای اقتصاد: دنیای تکنولوژی با سرعت پیش می‌رود. محصولی که تا دیروز جدید و به‌روز بود، حالا قدیمی و از مد افتاده است. علاقه‌مندان و عشاق تکنولوژی و محصولات جدید اما تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا با این روند سریع همراه شوند. با این اوصاف گاهی ممکن است وضعیت ظاهری این افراد هم علاقه شدید آنها به تکنولوژی را نشان دهد. وب‌سایت Mashable علائم و نشانه‌هایی را که این افراد را از بقیه متمایز می‌کنند، منتشر کرده است.

به جا به جایی با هاوربورد علاقه دارید: هاوربوردها یا اسکوترهای برقی و خودران این روزها حسابی توجه علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خودشان جلب کرده‌اند. این دستگاه‌های الکترونیکی می‌توانند به شما کمک کنند با حفظ تعادل بدن‌تان، به راحتی و سرعت بیشتری جابه‌جا شوید. حالا هاوربوردها با قیمت‌هایی متفاوت و امکانات مختلف در دسترس هستند.

بیش از یک ابزار پوشیدنی هوشمند دارید: این روزها ابزارهای پوشیدنی هوشمند از ساعت‌های هوشمند گرفته تا دستبندهای تناسب اندام، طرفداران زیادی در بازار دارند. معمولا افراد یکی از این محصولات را در اختیار داشته و استفاده می‌کنند. اما اگر فردی را می‌بینید که دست‌کم دو نوع مختلف از این دستگاه‌ها را دارد، مطمئن باشید که یک شیفته تکنولوژی است. این افراد دوست دارند اطلاعات دقیق از فعالیت‌هایشان را در اختیار داشته باشند و شاید به یک ابرانسان تبدیل شوند!

از یک iPad Pro برای عکاسی استفاده می‌کنید: معمولا چیزهای زیادی درباره عکاسی بهتر می‌شنویم یا می‌خوانیم؛ از بهترین دوربین‌های عکاسی گرفته تا موبایل‌هایی با دوربین‌های با کیفیت. برای علاقه‌مندان به تکنولوژی اما عکس گرفتن با یک تبلت بزرگ و حرفه‌ای می‌تواند دید بهتر و امکانات متنوع‌تری را هم در اختیار آنها قرار بدهد.

از عینک هوشمند گوگل استفاده می‌کنید: این عینک هوشمند برای عاشقان تکنولوژی درست مانند هاوربورد، با اینکه چندان ضروری به نظر نمی‌رسد اما محبوب و بااهمیت است. به هر حال شیفتگان تکنولوژی می‌خواهند همیشه و همه جا به امکانات مورد علاقه‌شان دسترسی داشته باشند.

از دوربین GoPro برای فیلمبرداری از اتفاقات روزانه استفاده می‌کنید: این دوربین‌ها معمولا برای عکاسی از فعالیت‌های ورزشی یا در سفر مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این اوصاف اگر برای فیلمبرداری از وقایع و اتفاقات روزمره و به صورت مداوم از این دوربین‌ها استفاده می‌کنید، احتمالا در دسته شیفتگان تکنولوژی قرار دارید.

همیشه در مکان‌های عمومی با گوشی موبایل‌تان مشغول هستید: وقتی در یک جمع دوستانه یا حتی در یک مکان عمومی هستید، طبیعتا برای احترام به اطرافیانتان بهتر است گوشی موبایل را کنار بگذارید. با این حال اما این روزها همه ما افراد زیادی را می‌بینیم که همیشه و همه جا گوشی موبایل‌شان را در دست دارند و با آن مشغول هستند، بازی می‌کنند، حرف می‌زنند، چت می‌کنند و... چنین افرادی احتمالا به سختی می‌توانند از گوشی موبایلشان جدا شوند؛ حتی برای چند لحظه!