روزانه
بیشترین بازدهی
بین‌المللی توسعه ساختمان دیروز در حالی عنوان جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سموم علف‌کش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «شسم» سود هر سهم سال جاری را ۲۴۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
کاشی الوند روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. فارسیت دورود در رده دوم این گروه ایستاد. «سفارود» با سرمایه‌ای معادل ۵۶میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۴۷۲ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه هپکو معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» مبلغ ۹۲۲ ریال و سرمایه آن معادل ۵۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد تراکتورسازی در رده دوم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه‌ای معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو دیزل در این گروه پنجم شد. سرمایه «خاور» بیش از ۹۷۲میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد . کاشی الوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کلوند» برابر ۲۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کمک فنر ایندامین سایپا درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم چادرملو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران مرینوس در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «نمرینو» مبلغ 458ریال و سرمایه آن معادل 36میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی الوند به دست آورد. شهدخوی در جایگاه دوم ایستاد. «قشهد» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 760ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 5250میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خپارس» در سال‌جاری 694ریال و سرمایه آن برابر 1200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده چهارم این گروه ایستاد.شرکت «ونوین» با سرمایه 2000میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 388 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه چهارم شد. سرمایه «ورنا» برابر 1600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 500 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد.گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریالی سود هر سهم خود را رقم 5524 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند قهستان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قستان» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد.سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ولیز» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده چهارم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه چهارم شد. «ومعادن» بیش از یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه‌ای برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس