بیشترین بازدهی هفتگی
موتوژن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فرومولیبدن کرمان عنوان سوم این گروه شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فروم» 263ریال و سرمایه آن بالغ بر 50میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
تکنو تار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فاهواز» زیان هر سهم خود را 2911ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 120میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت پتروشیمی فارابی به خود اختصاص داد. دوده صنعتی در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت دوده صنعتی با سرمایه 30میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1001ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد. سیمان قائن سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سقاین» 5219 ریال و سرمایه آن بالغ بر 26میلیارد و 611میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فرآوری مواد معدنی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» بالغ بر 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت چادرملو به خود اختصاص داد. کیمیدارو در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «دکیمی» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 940ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توسعه صنایع بهشهر در این گروه دوم شد. سرمایه شرکت «بهشهر» بالغ بر یک‌هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 154ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت «فجر» بالغ‌بر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را 31ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری کف به دست آورد. پگاه خراسان در جایگاه دوم ایستاد. «غشان» با سرمایه 810میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را 577ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شیمیایی فارس در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «شفارس» با سرمایه 23میلیاردو 622میلیون ریال، سود هر سهم خود را 226 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
حمل و نقل پتروشیمی هفته پیش عنوان بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.رازک پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 2158 ریال و سرمایه آن بالغ بر 41 میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری بوعلی ارزان‌ترین سهم بود. پتروشیمی شیراز در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. «شیراز» با سرمایه 2هزار و 550میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 84 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فرآوری مواد معدنی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولیز» در سال جاری 350 ریال و سرمایه آن بالغ بر 300میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
داده‌پردازی ایران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که داروسازی تهران دارو در این گروه چهارم شد. سرمایه شرکت «دتهران» بالغ‌بر 5میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته معادن منگنز ایران در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را لنت ترمز به خود اختصاص داد. شرکت لنت ترمز با سرمایه 12میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 832ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. شرکت «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 610ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس