روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که صنعتی نیرومحرکه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خمحرکه» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
مس شهیدباهنر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان ارومیه در رده دوم این گروه ایستاد. «ساروم» با سرمایه‌ای معادل ۲۳۳میلیارد و ۵۷۴میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۶۱۶ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل ۷۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خپارس» بیش از یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۸۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر ۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۶۱۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تکنوتار ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 666ریال و سرمایه آن معادل 33میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ساختمان اصفهان به دست آورد. مس شهید باهنر در جایگاه پنجم ایستاد. «فباهنر» با سرمایه 225میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 653ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل 548میلیارد و 625 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1066ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 887ریال و سرمایه آن برابر هفت‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3856 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 402 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. جایگاه سوم این گروه را توکا فولاد از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 420 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کابل البرز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت کابل البرز زیان هر سهم خود را مبلغ ۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی الوند در رده پنجم این گروه ایستاد. «کلوند» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل۴۷۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۲ هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده دهم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه ۸۸۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه دوم شد. سرمایه «ستران» ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. ورزیران با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. «کورز» شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. زامیاد با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس