هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی شیراز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. هپکو نهم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «تپکو» مبلغ ۹۸ ریال و سرمایه آن معادل ۳۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم لوله و ماشین‌سازی به دست آورد. سیمان خزر درجایگاه سوم ایستاد. «سخزر» سود هر سهم خود را با سرمایه ۲۳۰ میلیارد ریال، ۳۱۴ ریال پیش‌بینی کرده‌است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری ملت در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه
یک هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 40 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک ملت به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری بانک ملی در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وبانک» با سرمایه سه هزار و 220میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 392 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دوم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 707 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. مهرکام در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را 31ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس و خوزستان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سفارس» با سرمایه 4 هزار و 500میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 315 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تهران شیمی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ۳۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۸میلیارد ‌‌و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
تایدواتر خاورمیانه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فولاد خراسان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۴۵هزار و۸۷۳ میلیارد و۶۵۵ میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۲۵ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد.صدرا در رده نهم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه صنعتی بوتان در این گروه هفتم شد. سرمایه «لبوتان» معادل۳۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. نیروی زنگان با سرمایه‌ای برابر ۲۸میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را از آن خود کرد که قند مرودشت در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» سود هر سهم خود را مبلغ473ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 23میلیارد و 70میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصلی شد. گروه صنعتی سدید در رده ششم این گروه ایستاد. «وسدید» با سرمایه‌ای معادل200میلیارد ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 616‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پالایش نفت تبریز در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و 942 میلیارد ‌و 105 میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 151 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد.مس ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5 هزار و 789 میلیارد و 645 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و 667ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل 7 هزار و 950 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 518ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته ایران تایر به دست آورد. قند قزوین با سرمایه‌ای برابر 43 میلیارد و 650 میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 20 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 6میلیارد و 632میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم985‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس