روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های تزریقی در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «دفرا» سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۵۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایرانیت صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کارتن ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «چکارن» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری پردیس در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۲۰۰میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۶۲ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه گذاری سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری غدیر در رده پنجم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه‌ای معادل ۶ هزار و ۷۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سایپا روزگذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه سوم شد. سرمایه «شبریز» معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد.ماشین سازی اراک در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر۵۴۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز شاهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان غرب جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «سغرب» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم ۵۳۱ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. صنایع شیمیایی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شیران» مبلغ یک هزار و 887 ریال و سرمایه آن معادل 257 میلیارد و 166 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم تایدواتر خاورمیانه به دست آورد. کابل سازی تک درجایگاه هفتم ایستاد. «بتک» زیان هر سهم خود را با سرمایه 9میلیارد ریال، یک هزار و 873 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 10هزار و 400میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل664ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته زامیاد به خود اختصاص داد. پالایش نفت تبریز در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شبریز» با سرمایه یک هزار و 942میلیارد و 105میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ151ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 7 هزار و 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته نیروی زنگان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 95 میلیارد و 243 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را26ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه
۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تهران شیمی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ342ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 148میلیارد ‌‌و 500میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
گازلوله صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فولاد خراسان در رده ششم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 389ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 45هزار و873 میلیارد و655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل425ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. صدرا در رده هشتم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 16ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
گروه صنعتی بوتان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. پتروشیمی فارابی با سرمایه‌ای برابر 50میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ26 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر23میلیارد و 622میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 42ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس