روزانه
بیشترین درصد افزایش
معدنی املاح ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آلومتک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فالوم» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم بانک اقتصاد نوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده چهارم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ ۲۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ در رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
خدمات کشاورزی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تکین کو هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رتکو» مبلغ 1764ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم لعابیران به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه هشتم ایستاد. «چفیبر» با سرمایه 15میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 184ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پارس‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شصفها» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1411ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پارس‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» در سال‌جاری 703ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. داروسازی عبیدی در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «دعبید» با سرمایه 56میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1120ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دهم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 86ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شهد ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس توشه جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه 194میلیارد و 107میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 538ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی کوثر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکوثر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۴۹پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند تربت جام در رده دهم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۱۴ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وامید» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۸۳ریال و سرمایه آن معادل ۴هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه یک‌هزار و ۵۰میلیارد، سود هر سهم خود را برابر ۶۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی فن‌آوران در این گروه سوم شد. سرمایه «شفن» معادل ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌‌سازی تک به دست آورد. ناب با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس