هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پالایش نفت اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. نفت پارس نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شنفت» مبلغ ۶۶۰ ریال و سرمایه آن معادل ۲۵۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن به دست آورد. قند نقش جهان درجایگاه نهم ایستاد. «قنقش» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۱۲۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن و فلزات در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۸۰۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. مخابرات ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «اخابر» برابر ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه نهم شد. سرمایه «وبملت» برابر ۳۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پارس الکتریک به دست آورد. شیشه و گاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کگاز» برابر ۷۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. حمل و نقل توکا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «حتوکا» با سرمایه ۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۹۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پالایش نفت اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ 157 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 15 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران ارقام صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. چرخشگر در رده هشتم این گروه ایستاد. «خچرخش» با سرمایه‌ای معادل 150 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1254 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 774 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گسترش نفت و گاز پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «پارسان» معادل 6 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 2207 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی‌روز گذشته پارس الکتریک به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر 150 میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 13 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فرآورده های تزریقی جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «دفرا» با سرمایه‌ای برابر 110 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1250 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
نوش مازندران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را فصل گذشته از آن خود کرد. صنایع شیمیایی هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شیران» مبلغ ۱۰۲۰۳ ریال و سرمایه آن معادل ۲۵۷ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش فصلی را در فصل گذشته حق تقدم ایران ارقام به دست آورد. گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو سود هر سهم خود را با سرمایه یک‌هزارو۵۰۰ میلیارد ریال، ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت.

6

پرمعامله‌ترین سهم
فصل گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۹۵ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری بازنشستگی در رده نهم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پاسارگاد در این گروه ششم شد. سرمایه «وپاسار» برابر ۳۰ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته پارس الکتریک به دست آورد. تکسرام در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «کترام» برابر ۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه ۱۴۵ میلیارد ‌و ۷۰۵ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس