روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم تولی پرس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نفت بهران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شبهرن» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۴۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان هگمتان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دو هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل دوهزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان سپاهان در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سپاها» مبلغ ۵۷۳ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده چهارم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر ۸۸۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز صنعتی نیرو محرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه‌ای برابر ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۱۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. تولی‌پرس پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شتولی» مبلغ 641ریال و سرمایه آن معادل 150میلیارد است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد اولیه داروپخش به دست آورد. موتوژن در جایگاه دوم ایستاد. «بموتو» با سرمایه 226میلیاردو 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 301ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «حکشتی» معادل 5هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 510ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ف
اراک» در سال‌جاری 46ریال و سرمایه آن برابر 540میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1353ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» برابر 6هزارو 300‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی اصفهان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاصفا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
کالسیمین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فولاد خراسان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۴۸ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «حصدرا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۶ ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.بانک اقتصاد نوین در رده نهم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسینا» معادل یک‌‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای برابر ۱۸۷ میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سموم علف کش جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «شسم» با سرمایه‌ای برابر ده‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس