روزانه
بیشترین درصد افزایش
بهپاک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پاکسان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپاکسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کربن ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پشم و شیشه در رده دوم این گروه ایستاد. «کپشیر» با سرمایه‌ای معادل ۶۷میلیارد و ۱۴۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل 10هزار و 400میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 748ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بهپاک در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهپاک» مبلغ 53ریال و سرمایه آن معادل 80میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده نهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2853ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 848ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. قند پارس در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «قپارس» برابر 31میلیارد و 997میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 73ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهر کام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر 552میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی 87 رقم 570ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بهپاک جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. جوشکاب یزد پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ ۱۴۲۶ریال و سرمایه آن معادل ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه دوم ایستاد. «سهگمت» با سرمایه ۵۰۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وکار» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۵۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال‌جاری ۱۶۰۷ریال و سرمایه آن برابر ۴هزار و ۱۶۲میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پارس‌سرام در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «کسرام» با سرمایه ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه نهم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر ۳۹۲میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه ۲۲میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که گلتاش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شگل» سود هر سهم خود را مبلغ 1058ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 45میلیارد ریال است.

7

بیشترین درصد کاهش
دوده صنعتی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لوله و تجهیزات سدید در رده دوم این گروه ایستاد. «فسدید» با سرمایه‌ای معادل 97میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 666ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر 7هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 439ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «حکشتی» در سال مالی 87 مبلغ 510ریال و سرمایه آن معادل 5هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دو هزار و 192میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا‌دیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 108ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. لامیران با سرمایه‌ای برابر 30میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 37ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس