اجرای بیش از هزار پروژه عمرانی در اصفهان طی سال جاری

دنیای اقتصاد-اصفهان: علی قاسم‌زاده گفت: در سال جاری ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری در نظر گرفته شده که ۷۰ درصد آن عمرانی است و بر اساس آن بیش از هزار پروژه عمرانی در شهر اجرا می‌شود که ۱۱۱ مورد آن پروژه‌های شاخص شهری و ۱۶۸ مورد پروژه‌های مهم منطقه‌ای است.

او ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر پرداخت عوارض شهری در موقع مقرر افزود: با توجه به اصلاح بودجه تا ۲۴ هزار میلیارد تومان، باید ماهانه ۲هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشیم و ۲ هزار میلیارد تومان هم خرج کنیم.

شهردار اصفهان همچنین با اشاره به اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور تصریح کرد: کسانی که تا پایان سال ۱۴۰۰ حکم تخریب از کمیسیون ماده ۱۰۰ دریافت کرده‌اند و سایر شرایط را دارند، می‌توانند پس از ورود به سامانه "اصفهان من"، روی گزینه تبصره ۶ کلیک و اطلاع خود را ثبت کنند که در صورت رعایت ضوابط همچون نداشتن شاکی خصوصی، می‌توانند مبلغ جریمه در نظر گرفته شده را بپردازند.

او اضافه کرد: دولت یک‌بار این موضوع را برای ۹ ماه در سال جاری در نظر گرفت و مهلت استفاده از این تبصره نیز تا پایان تیرماه سال جاری است، البته امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

  تخصیص اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس  

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان نیز در این دیدار گفت: لایحه‌ای تقدیم شورای اسلامی شهر شده است تا ۶۴۰ میلیارد تومان برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابینه خریداری شود.

حسین حق شناس با بیان اینکه ۱۰۰ اتوبوس جدید راننده ندارد، افزود: اعلام فراخوان رانندگان پایه یکم، همکاری با آموزشکده و تلاش برای آموزش رانندگان پایه دوم از اقداماتی است که برای تأمین راننده اتوبوس انجام شده است.