گروه بنگاه‌ها: ۶۰۰ قطعه زمین از املاک علوی با هدف محرومیت زدایی با حضور ریاست بنیاد مستضعفان، مدیرعامل سازمان اموال و املاک و دیگر مسوولان کشوری به محرومان شهرستان ایوان واگذار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مستضعفان، سعیدی کیا در جمع مردم ایوان گفت: امسال به منظور منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح محرومیت‌زدایی صدور سند املاک علوی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان و ایلام ۱۶ هزار سند با همکاری سازمان ثبت اسناد استان‌ها به نام واجدان شرایط صادر خواهد شد. وی افزود:

صدور سند املاک علوی زمان‌بر و سخت است و امیدواریم که ما نیز پیرو فرامین مقام معظم رهبری این کار را صادقانه و خالصانه انجام داده و به پایان برسانیم. معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ضمن تشکر از مدیریت جهادی ریاست بنیاد مستضعفان و سایر مسوولان در اجرای طرح محرومیت‌زدایی، اهدای اسناد علوی با بیان اینکه افتخارآفرینی‌های این مردم و شهیدان آنها باید مورد توجه قرار گیرد گفت: بودجه ایلام در دولت تدبیر و امید به هزار میلیارد تومان افزایش یافت. در پایان این مراسم ۱۴سند از مجموع ۶۰۰ سند املاک علوی در ایوان به‌صورت نمادین به واجدان شرایط واگذار شد.