دنیای اقتصاد، البرز، رسول باقری: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرج گفت: اجرای طرح‌های عمرانی با خرید ماشین‌آلات جدید راهسازی شتاب بیشتری می‌گیرد.

علی سلطانی‌مقدم با اعلام این خبر افزود: با توجه به خط قرمز فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان که سلامت شهروندان و آلودگی هوا و محیط‌زیست است، تدابیر خاصی برای جلوگیری از فعالیت ماشین‌آلات فرسوده در سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه بخشی از ماشین‌آلات خریداری شده سال گذشته به این سازمان تحویل داده شد، افزود: این سازمان با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات راهسازی شامل دو دستگاه لودر، یک دستگاه غلتک آهنی، بیل بکهو، مینی لودر(بابکت)، گریدر و چهار دستگاه کامیونت و یک دستگاه جرثقیل ۲۰ تنی، تلاش دارد روند رو به رشد فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهر را سرعت ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و سایر ماشین‌آلات مورد نیاز و همچنین راه‌اندازی اکیپ‌های عملیاتی روکش آسفالت از طریق بخش خصوصی از تدابیری است که در دو سال اخیر به‌منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و کمیت عملیات عمرانی انجام شده است. سلطانی‌مقدم با بیان اینکه به این منظور شهرداری کرج با خرید ماشین‌آلات راهسازی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال موافقت کرد که در مرحله نخست اقلام فوق الذکر خریداری و تحویل این سازمان داده شد، اظهار کرد: این مجموعه می‌کوشد با بهره‌گیری از کارکنان متخصص گام ارزشمندی برای ارائه خدمات شهری مناسب شأن شهروندان بردارد.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اظهار امیدواری کرد: با خریداری این ماشین‌آلات سنگین بتوانیم از یکسو تسریع در اجرای هرچه بهتر طرح‌های عمرانی و از سوی دیگر کاهش هزینه‌ها و برداشتن بار مالی از دوش شهرداری در اجرای طرح‌هایی را که توسط این سازمان انجام می‌شود، شاهد باشیم.