دنیای اقتصاد، مشهد: معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: لازم است مدیریت اقتصادی شهرداری‌های مناطق مشهد به تاثیرهای مثبت و منفی مصوبات اقتصادی بر زندگی شهروندان نگاه جدی داشته باشند.

محمد رضا مزجی در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشکلات سرمایه‌گذاران در منطقه ۱۱ شهر مشهد که با حضور مدیران این منطقه برگزار شد؛ اظهار کرد: باید توجه داشت که تاثیرات مثبت و منفی مسائل اقتصادی شهر مستقیم به شهروندان و زائران بر می‌گردد.

وی افزود: به‌عنوان مثال با افزایش عوارض تجاری، بازاریان و اصناف این گرانی را بر خدمات و کالا می‌افزایند و به شهروندان تحمیل می‌کنند و باید شهرداری تاثیر اقتصادی عوارض را بر زندگی مردم بسنجد.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد در این جلسه بر بررسی اثرات کمی و کیفی مصوبات در حوزه اقتصادی بر زندگی شهروندان تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد اثرات تصمیم سازی‌ها بر خانواده شهری مورد توجه مدیریت شهری باشد.

وی در این نشست مشکلات سرمایه‌گذاران در منطقه ۱۱ شهر مشهد را بررسی و دستورات لازم برای پیگیری و تسریع در اجرای آنها را صادر کرد.

در این جلسه همچنین درمورد سه طرح پارک چهل بازه، پروژه مسکونی تابا و پارک خطی بلوار وکیل آباد با مدیریت اقتصادی منطقه تبادل نظر و لایحه‌ای برای ارائه به شورای اسلامی شهر مشهد تنظیم شد.

معاون اقتصادی شهرداری با تاکید بر حمایت قطعی از سرمایه‌گذاران در تمام مناطق مشهد، تاکید کرد: سهم الشرکه شهرداری در پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۱ مشهد تعیین تکلیف و در صورت توافق و تمایل به سرمایه‌گذار واگذار یا خریداری می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ شهرداری مشهد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی منطقه و طرح‌های مشارکتی در دست اقدام تصریح کرد: تلاش در مناطق شهرداری این است که گسترش فرش قرمز شهرداری مشهد برای سرمایه‌گذاران تحقق یابد.

برهانی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران و مردم مشهد در مسائل اقتصادی هوشمند عمل می‌کنند؛ افزود: به همت مدیران حوزه اقتصادی شهرداری شهروندان مشهدی در تعامل با شهرداری به منفعت مناسب خواهند رسید.