دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف‌پور: معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از تکمیل حفاری ١٨ حلقه چاه نفت و گاز در فروردین‌ماه سال ١٣٩٤ خبر داد.

مهران مکوندی با اشاره به توسعه ۸ حلقه چاه و تعمیر ۱۰ حلقه چاه اظهار کرد: ١٣ حلقه از چاه‌های پیش گفته در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یک حلقه در گستره فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی، ٢ حلقه در شرکت نفت فلات قاره و ٢ حلقه در قالب پروژه‌ای تکمیل و برای بهره‌برداری تحویل شرکت‌های متقاضی شد.

مکوندی با بیان اینکه در نخستین ماه سال جدید ٢٧ هزار و ٣٠٦ متر حفاری چا‌ه‌های نفت و گاز به وسیله ٧٢ دکل ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور انجام شد، گفت: در این ماه با تلاش مستمر کارکنان عملیاتی و هماهنگی با شرکت‌های متقاضی حفاری ٥ حلقه چاه به مدت ١٢٧ روز جلوتر از برنامه پیش‌بینی شده به پایان رسید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به افزوده شدن دکل حفاری سنگین خشکی ٣٩ فتح در روزهای اخیر به ناوگان این شرکت، افزود: در فروردین ماه با وجود محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها، با همکاری پلیس راهور ١٩ مورد جابه‌جایی دستگاه‌های حفاری صورت گرفت.