دنیای اقتصاد، بندرعباس: مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: مهمترین سرمایه این شرکت نیروی انسانی متخصص و متعهد است. نامور در دیدار با نیروهای جدیدالاستخدام این شرکت افزود: باید با نیروی انسانی متخصص از تجهیزات و صنایع بیشترین بهره‌برداری و تولید را داشت. وی با اشاره به اینکه علم و تجربه لازمه یکدیگر است، گفت: تجربه در عمل به دست می‌آید و باید با تلاش و کوشش مهارت‌های تخصصی و سطح آگاهی در بین کارکنان افزایش یابد. شرکت پالایش نفت بندرعباس به‌منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و از طریق برگزاری آزمون که در شهریور سال ۹۳ برگزار شد و همچنین مصاحبه‌های تخصصی ۲۵۰ نفر را جذب کرد که نخستین گروه از نیروهای قرارداد مدت موقت استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس وارد پالایشگاه شدند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در بین نیروهای جدید با اشاره به اهمیت جایگاه نظم و انضباط و اخلاق در پالایشگاه افزود: لازمه فعالیت در پالایشگاه، تخصص بالا، داشتن مهارت، پشتکار و علاوه‌بر آن دانش روز است که عملکرد و افتخارات شرکت پالایش نفت بندرعباس نشان از وجود شاخصه‌های لازم در کارکنان این مجموعه است.

نامور با اشاره به حساسیت کار در پالایشگاه و نقش آموزش گفت: آموزش‌های تئوری و عملی به صورت تخصصی در این شرکت برای کارکنان ارائه می‌شود. بر اساس این گزارش نخستین گروه از نیروهای جدید الاستخدام به مدت ۲۰ روز آموزش‌های لازم شامل آموزش‌های توجیهی اداری، حراستی، عملیاتی، HSE و فرهنگی را می‌گذرانند.

وی در ادامه این نشست با اشاره به جایگاه شرکت پالایش نفت بندرعباس در کشور گفت: این شرکت ۱۸ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تامین می‌کند و به لحاظ ظرفیت پس از پالایشگاه‌های آبادان و اصفهان رتبه سوم را دارد.