دنیای‌اقتصاد-کرمانشاه-الهام اکبری: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افتتاح 46 پروژه گازرسانی در ایام دهه فجر امسال خبر داد. مهندس سیدحمید فانی اظهار کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها 10 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

فانی افتتاح گازرسانی به 34 روستای استان را از جمله این پروژه‌ها عنوان و تصریح کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: از این تعداد روستا، دو روستا در شهرستان کنگاور، پنج روستا در روانسر، دو روستا در پاوه، هفت روستا در کرمانشاه، 15 روستا در اسلام‌آباد غرب، دو روستا در سرپل ذهاب و یک روستا در شهرستان گیلانغرب قرار دارد.
وی یادآور شد: با اضافه شدن این تعداد روستا مجموع روستاهای گازرسانی شده استان به 270 روستا می‌رسد که این میزان شاخص گازرسانی روستایی استان را به 35 درصد خواهد رساند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه همچنین با اشاره به افتتاح گازرسانی به پنج جایگاه CNG گفت: برای انجام این کار 900 میلیون تومان اعتبار صرف شده و با اضافه شدن این تعداد، جایگاه‌های CNG گازرسانی شده استان از 61 جایگاه به 66 جایگاه افزایش خواهد یافت.
وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از گازرسانی به دو نیروگاه B.O.O و C.H.P اسلام‌آباد غرب در ایام دهه فجر تصریح کرد: برای انجام این کار سه و نیم میلیون تومان اعتبار صرف شده است. فانی همچنین بهره‌برداری از گازرسانی به 6 پروژه صنعتی در سطح استان را با صرف اعتبار یک میلیارد و 300میلیون تومان از جمله دیگر پروژه‌های افتتاحی عنوان کرد.