دنیای اقتصاد- اصفهان- آرزو کریمی‌مقدم: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: 27 شهرک و ناحیه صنعتی استان اصفهان مشمول واگذاری به بخش خصوصی است.
سعادت بهرامی اظهار کرد: به منظور اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تاکنون در ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان هیات موسس شرکت خدماتی تشکیل شده و در ۱۴ شهرک مجمع عمومی برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: با این واگذاری، نگهداری از شهرک‌ها و امور اجرایی آن به واحدهای صنعتی سپرده می‌شود ولی انجام حمایت‌های نرم‌افزاری، آموزش، توسعه بازارها، مشاوره و ایجاد و توسعه زیربناها و نظارت توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه استانی همچنان به قوت خود باقی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت خدمات‌رسان شهرک از میان مدیران واحدهای تولیدی همان شهرک انتخاب می‌شوند، گفت: امیدواریم با واگذاری اداره شهرک‌های صنعتی به خود تولیدکنندگان و صنعتگران، شاهد همکاری بیشتر واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی استان باشیم.