دنیای اقتصاد- اردبیل- مهدی حسین‌نژاد: مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: تاکنون در استان اردبیل 6 هزار فقره سند تک برگی برای املاک استان اردبیل صادر شده است.
شهرام دهقانی اظهار کرد: در قالب طرح کاداستر تلاش می‌کنیم تا برای املاک، اسناد معتبر تک برگی و جدید صادر کنیم که در این زمینه از ۶ ماه پیش برنامه‌ریزی‌ها و اجرای این طرح به صورت آزمایشی در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است. وی خاطر‌نشان کرد: در قالب این طرح تمام اطلاعات املاک در شهرهای مختلف استان اردبیل جمع‌آوری شده و در قالب بانک جامع اطلاعاتی وارد این مجموعه می‌شود. مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل یادآور شد: بر همین اساس امیدواریم تمامی اطلاعات و ثبت اسناد رسمی به شکل الکترونیکی انجام شود تا همه دستگاه‌ها بتوانند از اطلاعات مورد‌نظر استفاده کنند. دهقانی گفت: در قالب این طرح آماده ارائه خدمات و تعویض اسناد قدیمی و کهنه هستیم تا بتوانیم سند مالکیت تک برگی جدید را برای مالکان صادر کنیم. این مسوول از موفق بودن اجرای آزمایشی این طرح در استان خبر داد و تصریح کرد: در این مدت موفق شدیم ۶ هزار فقره سند مراجعه‌کنندگان را تعویض کنیم و به جای اسناد قدیمی سند معتبر کاداستر برای آنها صادر کنیم.
مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل از هموطنان در استان اردبیل خواست تا با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد با تحویل سند قدیمی سند جدید تحویل بگیرند تا اطلاعات آنان در قالب بانک جامع ثبت اسناد به صورت کامل و مشخص محرز شود.