دنیای اقتصاد- کرج- رسول باقری: هشتمین جشنواره تجلیل از تعاونگران برتر استان البرز با حضور دبیرکل اتاق تعاون کشور برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، در ابتدای این مراسم علی ایمانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر در استان البرز سه هزار و ۲۵۰ تعاونی در قالب ۲۰ نوع فعالیت مشغول به کار هستند، افزود: حدود ۴۰ درصد جمعیت استان البرز تحت پوشش تعاونی‌ها قرار دارند.
دکتر علی‌اصغر عربیان، استاندار البرز نیز با اشاره به اینکه سهم استان البرز از وجود تعاونی‌های فعال و پویا بسیار کم و محدود است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه هزار و ۲۵۰ تعاونی ثبت شده در استان البرز فعالیت دارند که نسبت به میزان جمعیت این استان بسیار ناچیز است.
وی تاکید کرد: فاصله استان البرز از سهم ۲۵ درصدی تعاون از اقتصاد کشور زیاد است که باید با فرهنگ‌سازی و تقویت تعاونی‌های استان، این میزان افزایش یابد.
در این مراسم از ۱۵ تعاونی برتر استان در حوزه‌های صنعت، مسکن، دانش بنیان، خدمات، فرش، کشاورزی و تامین نیاز تولید‌کنندگان با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.