دنیای اقتصاد - بوشهر: استاندار بوشهر گفت: سیاست دولت، در حرکت بودن چرخ کارخانجات و واحدهای تولیدی است و بر این اساس به طور جدی مصمم به پیگیری و حل مشکلات صنایع در استان هستیم. محمد حسین جهانبخش در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی بخش صنعت و معدن استان بوشهر افزود: تعامل بسیار خوبی بین نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مجموعه دولت در این استان وجود دارد و با همدلی و عزم راسخ برای حل مشکلات صنایع این استان تلاش می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با کار کارشناسی و احصای مشکلات مشترک صنایع چند استان به دنبال ارسال یک نامه با امضای استانداران به رییس‌جمهوری برای حل فوری این مشکلات هستیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: هر مدیری در هر جایگاهی در استان بوشهر که بخواهد چوب لای چرخ صنعت این استان بگذارد با او بدون هر گونه اغماض برخورد خواهم کرد تا زمینه‌ای برای اشکال در تولید صنایع این استان ایجاد نشود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نیروی انسانی دلسوزی در بخش صنایع استان بوشهر سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند، اضافه کرد: بدون شک بخشی از توسعه استان بوشهر در زمینه صنعت ومعدن و ایجاد اشتغال مرهون تلاش این قشر است.

وی گفت: اگر بانک‌های دولتی خصوصی شده به بهانه‌های واهی از دادن تسهیلات بر اساس قانون به صنایع استان بوشهر اجتناب کنند کمترین کار در حق آنها برداشتن و مسدود کردن حساب‌های دولتی نزد آنها است.