دنیای اقتصاد - اصفهان: با حضور معاون اول رییس‌جمهور کلنگ آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور گلپایگان- خمین و محور گلپایگان- موته و همچنین ساخت تقاطع غیر‌هم‌سطح روستای فلازجان و ضامن آباد به زمین زده شد. ‌محمدرضا رحیمی‌ در مراسم آغاز اجرای این پروژه‌ها گفت: در دولت نهم و دهم همه تلاش ما این است که بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد. مهندس هوشنگ عشایری‌، مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان نیز موقعیت طرح احداث باند دوم محور گلپایگان- خمین را حد فاصل کارخانه پتروشیمی گلپایگان تا روستای مرغ انتهای حوزه راه‌های استان اصفهان عنوان کرد و گفت: این طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۸۸ به طول ۹ کیلومتر و عرض ۱۱ متر است که با اعتبار ۴۵‌میلیارد‌ریال آغاز و پس از یک‌سال به بهره‌برداری خواهد رسید. مهندس عشایری همچنین در خصوص احداث تقاطع غیرهم‌سطح محور روستایی فلازجان به ضامن آباد نیز گفت: ارتباط این دو روستا در دو طرف جاده خطرات جانی فراوانی را در بر دارد و با ساخت این پروژه شاهد امنیت جانی و راحتی تردد اهالی این دو روستا خواهیم بود.

همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور گلپایگان- موته، عشایری، اهمیت این طرح را توسعه سطح ترافیکی عنوان کرد و گفت: این پروژه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، از سال ۸۴به صورت تعریضی از طرفین شروع شده و به طول ۶۷ کیلومتر با برآورد اولیه بالغ بر ۳۰۰‌میلیارد‌ریال انجام می‌شود.