چهار طرح عمرانی شهرداری کاشان راه‌اندازی شد

دنیای اقتصاد - کاشان - سید حسین صدری: با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان، چهار طرح عمرانی، ورزشی بهداشتی و راهسازی شهرداری کاشان طی مراسمی به بهره‌برداری رسید. سالن ورزشی پنج‌هزار مترمربعی منطقه فین کاشان، تکمیل بلوار شهید واجدی به طول ۴ کیلومتر واقع در جاده قمصر، احداث سرویس بهداشتی باغ فین با سیستم خورشیدی و بهسازی پل بلوار بوستان فاز دوم ناجی آباد از جمله این طرح‌ها است.

این طرح‌ها بدون احتساب هزینه‌های تملک و آزاد‌سازی آن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰‌میلیون‌تومان از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بهره‌برداری شده‌اند.

مهندس صمصام شریعت، معاون عمرانی استانداری اصفهان در این مراسم ساخت طرح‌های عمرانی شهرداری کاشان را شاخص دانست و گفت: استانداری اصفهان با عنوان نماینده دولت شما را در اجرای هرچه بهتر این پروژه‌ها یاری خواهد کرد.

شهردار کاشان نیز در این مراسم از ساخت شش سالن ورزشی دیگر توسط شهرداری در کاشان خبر داد و گفت: دو سالن ورزشی در هفته دولت در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

مهندس سعید مدرس‌زاده احداث سالن ورزشی فین را با توجه به جمعیت جوان فراوان در این منطقه ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با احداث این سالن و اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی گام موثری برای سلامت و شادابی جوانان این منطقه برداشته شود.

وی احداث پل بلوار بوستان در فاز دو ناجی آباد را نیز اقدام موثری در راستای رفع مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی این منطقه دانست و گفت: پل دیگری در این منطقه به نام پل گلستان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.