دنیای اقتصاد- استان البرز- نازنین میرزایی: استاندار البرز بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در این استان تاکید کرد. عیسی فرهادی که در جلسه جذب سرمایه‌گذاری استان البرز سخن می‌گفت: امنیت سرمایه‌گذاری را از مهمترین مولفه‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد و نقش اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج و نیز مدیریت شهری را در این راستا مورد تاکید قرار داد.

وی اجرای پروژه‌های عمرانی - فرهنگی و خدماتی را به صورت مشارکتی و جذب سرمایه‌گذار، در ایجاد اشتغال و رونق سرمایه موثر و حائز اهمیت دانست.

استاندار البرز همچنین ضمن تاکید بر ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی، آمادگی مسوولان استان را برای هرگونه همکاری در این راستا خاطرنشان ساخت.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای کلانشهر کرج در بحث سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عمرانی، وجود راه‌آهن و بزرگترین فرودگاه بین‌المللی باری کشور را از جمله پتانسیل‌های موجود برای سرمایه‌گذاری در منطقه معرفی کرد.

فرهادی ورود بخش خصوصی به چرخه فعالیت‌های عمرانی استان را ضروری دانست و گفت: رسیدن به این مهم موجب انتفاع هر چه مطلوب‌تر شهر خواهد شد.

استاندار البرز در ادامه از شهرداری کرج به خاطر تسریع در امضا تفاهم‌نامه منوریل کرج قدردانی کرد.