دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: واحدهای صنعتی که به هر نحوی در جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند، برای راه‌اندازی مجدد تعیین تکلیف می‌شوند.

حمیدرضا خانپور در جلسه ایجاد رونق در واحدهای جانشینی بانک‌ها که با حضور نمایندگان بانک‌های عامل و اتاق بازرگانی صنایع و معادن برگزار شد، اعلام کرد: به‌منظور سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط (طرح رونق کسب‌وکار) مبنی بر ساماندهی و احیای بخش‌های اقتصادی واحدهای تولیدی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ضرورت مساعدت و تعیین تکلیف واحدهای صنعتی تحت تملک بانک‌ها مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: اکنون ۵۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در تملک بانک‌های عامل هستند که در این نشست مشکلات در زمینه قراردادهای جانشینی بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بانک‌های عامل اطلاعات مربوط به آخرین بدهی واحدهای جانشین شده را به شرکت شهرک‌ها اعلام کنند. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد: واحدهای صنعتی جانشین شده در صورت تمایل به راه‌اندازی مجدد یا واگذاری به سرمایه‌گذار جدید تعیین تکلیف خواهند شد.