بازار خودرو در انتظار محصول جدید

فروش فوق العاده جدیدترین خودروی مونتاژی / با پول دنا اتوماتیک، کراس اوور سوار شوید

کدخبر: ۶۲۹۷۰۵
اقتصادنیوز : یک مونتاژکار قدیمی خودرو با عرضه یک کراس اوور مشتریان بازار خودرو را سوپرایز کرد.
فروش فوق العاده جدیدترین خودروی مونتاژی / با پول دنا اتوماتیک، کراس اوور سوار شوید

به گزارش اقتصادنیوز، خودروسازان بم جدیدترین محصول خود را به صورت فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار می دهد.

این خودروساز خصوصی کرمان در جدیدترین برنامه فروش خود قصد دارد تا کراس اوور جمع و جور شهری با نام بی ای سی (BAC) X3 Pro را روانه بازار خودرو کند.

خبر مرتبط
قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش یافت

اقتصادنیوز: سازمان حمایت درخواست خودروسازان بخش خصوصی مبنی بر افزایش قیمت محصولاتشان را به دلیل تغییر منبع تامین ارز، پذیرفته و در نتیجه، مبلغ قابل‌توجهی به قیمت مونتاژی‌ها اضافه شده است.

آن طور که در اطلاعیه این خودروساز خصوصی اعلام شده بی ای سی X3 Pro با قیمت حدود 889 میلیون تومان از سوی خودروسازان بم به مشتریان عرضه می شود. 

بررسی قیمت های بازاری خودرو نشان می دهد با همین حدود قیمت می توان دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو ساده خریداری کرد. (قیمت روز دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو ساده حول و حوش 935 میلیون تومان است). با توجه به بازه قیمتی BAC X3 Pro برخی از مشتریان بازار ترجیح می دهند تا این کراس اوور جمع و جور چینی را خریداری کنند.

متقاضیان می توانند این خودروی کراس اوور را در پنج رنگ قرمز، آبی زنگاری، سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک در خاتیار بگیرند.

بازه زمانی تحویل این خودرو بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام 90 روزه کاری اعلام شده است. مدل بی ای سی X3 Pro های عرضه شده در این طرح فروش 1403 خواهد بود. چنانچه خودروسازان بم در تحویل این خودرو در بازه زمانی اعلام شده بدقولی کند، مدیران این شرکت تعهد داده اند که ماهانه سه درصد از قیمت فروش خودرو را به حساب متقاضیان واریز کنند. 

این طرح فروش از اول اسفند 1402 تا 15 اسفند امسال در دسترس متقاضیان قرار دارد.

خودروسازان بم در سال های گذشته جیلی GC6 را در دو مدل اکسلنت و الیت مونتاژ می کردند. لیفان X70 نیز پیش از بی ای سی X3 Pro عنوان محصول جدید خودروسازان بم را یدک می کشید.

فولکس واگن و هافی لوبو دو خودرویی است که در سال های دور توسط این خودروساز خصوصی مونتاژ و روانه بازار خودرو شده است. البته شاید این روزها کمتر اثری از این دو خودرو در بازار پیدا شود.  

عرضه BAC X3 Pro رقابت را در بازار خودروهای کراس اوور سخت تر از قبل خواهد کرد. تنوع در بازار خودرو همواره به نفع متقاضیان بوده زیرا هر چه تنوع بیشتر باشد رقابت قیمتی نیز یه نفع خریداران شکل می گیرد و شرکت های خودروساز و بازار برای فروش محصولاتشان باید بیشتر با دل مشتریان راه بیایند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید