آماده بازی با تیم‌های بزرگ

سرپرست تیم ملی و کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در انتظار ارائه برنامه‌های کارلوس کی روش برای آینده تیم ملی است، گفت: این آمادگی را داریم که در صورت صلاحدید سرمربی با تیم‌های بزرگ جهان بازی کنیم. عباس ترابیان گفت: پس از نهایی شدن قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال، این روزها با برگزاری جلسات مختلف با ایشان در حال بررسی خواسته‌ها و ملزومات شروع کار هستیم و در این زمینه به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌ایم.

وی در مورد برگزاری دیدارهای تدارکاتی مناسب برای تیم ملی گفت: کمیته روابط بین‌الملل آمادگی لازم برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی مورد نظر کادر فنی را دارد و در این زمینه منتظر برنامه‌های سرمربی تیم ملی هستیم تا متناسب با خواسته‌های کادر فنی مذاکرات خود را آغاز کنیم.

سرپرست تیم ملی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم‌های مطرح و صاحب نام فوتبال دنیا وجود ندارد و در صورت نیاز فدراسیون فوتبال شرایط برگزاری این دیدارها را فراهم خواهد کرد، یادآور شد: فدراسیون فوتبال با برگزاری دیدار مقابل برزیل پیش از جام‌ملت‌های آسیا نشان داد که مشکلی برای برگزاری دیدارهای بزرگ ندارد و در صورتی که سرمربی تیم ملی نیاز بداند شرایط برگزاری این بازی‌ها در ایران یا خارج از کشور را مهیا خواهیم کرد.