تولید لوازم صوتی و تصویری 15 درصد افزایش می یابد

عضو هیات‌مدیره انجمن صنفی صوتی و تصویری ایران از افزایش ۱۵ درصدی تولیدات این کالاها در سال جدید خبر داد. «محمدحسین برخوردار» اظهار داشت: در انجمن صوت و تصویری تمامی اعضا تصمیم گرفته‌اند که میزان واردات انواع محصولات را ۱۵ درصد افزایش دهند.

وی افزود: با تصمیم این انجمن تولید تمامی برندها از جمله سونی، سامسونگ، ال جی و غیره افزایش خواهد یافت.

وی با اعتقاد بر این که مصرف‌کنندگان به دنبال خدمات پس از فروش مناسب برای کالای‌های صوتی و تصویری هستند، گفت: نسبت به گذشته میزان تقاضا برای کالاهای صوتی و تصویری گارانتی‌دار به طور چشمگیری افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مدتی است که بیشتر خریداران به دنبال انواع کالاهای صوتی و تصویری گارانتی‌دار هستند، چرا که در صورت بروز مشکل در کالاهایشان به راحتی می‌توانند به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه کنند. وی افزود: این در حالی است که چندی پیش بیشتر مشتریان به خرید کالاهای بدون گارانتی رسمی که از طریق مبادی غیرقانونی روانه بازار می‌شد می‌پرداختند و با کوچک‌ترین بروز مشکل در آنها، مجبور به تحمل خسارت‌های سنگینی بودند.

مدیرعامل شرکت سام الکترونیک و عضو هیات‌مدیره انجمن صنفی صوتی و تصویری ایران ادامه داد: مدتی است که با ارائه خدمات پس از فروش مناسب از سوی شرکت‌ها میزان تقاضا برای کالاهای گارانتی‌دار به طور چشمگیری افزایش یافته است.