کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال درگذشت
دکتر امیر مسعود برومند کاپیتان سابق تیم ملی ایران در گذشت. دکتر برومند یک هفته قبل به دلیل عفونت ریه و التهاب عضله قلب به بیمارستان منتقل شده بود که متاسفانه سه‌شنبه شب دچار اختلالات قلبی و در نهایت حمله قلبی شد و این پیشکسوت فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت. مرحوم برومند از بزرگان باشگاه و مکتب شاهین بود.

شاهین باشگاهی بود که در سال 1321 به دست یک معلم بزرگ به نام دکتر عباس اکرامی با همکاری و همراهی گروهی از بهترین جوانان کشور که عمدتا دانشجو بودند، بنا نهاده شد و مفاخر بزرگی چون امیر مسعود برومند، امیر عراقی، شکیبی، فاخری، انصاری، دکتر نادر افشار و مرحوم پرویز دهداری را تربیت کرده و به جامعه فوتبال تقدیم کرده است.
مراسم تشییع پیکر امیر مسعود برومند بازیکن سابق تیم ملی ساعت ۹ صبح روز جمعه در ورزشگاه شهید شیرودی انجام می شود و پس از آن، این پیشکسوت فوتبال ایران در بهشت زهرا(س) آرام می گیرد. گروه ورزش روزنامه دنیای اقتصاد این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید.

مذاکره مارادونا با اوکراینی‌ها
بنا بر اخبار منتشره در کیف، مسوولان فدراسیون فوتبال اوکراین تمایل دارند که مارادونا در جام ملت‌های ۲۰۱۲ هدایت تیم ملی کشورشان را بر عهده داشته باشد.
بازیکن اسبق بارسلونا و ناپل پس از ناکامی در رقابت‌های جام‌جهانی2010 در تیم ملی آرژانتین که منجر به عزل وی شد، فعالیتی در عرصه مربیگری نداشته است. براساس گزارش‌های قبلی، اوکراینی‌ها پیشتر به همکاری با مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا علاقه‌مند بودند.

پیشنهاد رسمی یوونتوس به کاپلو
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از مالک جوان یوونتوس پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.
آندرا آنیلی مالک جوان و تنها وارث خوشبخت مافیای قدیمی فیات در ایتالیا روز گذشته در تماسی تلفنی از تحویل مدارک و پیشنهاد ارسالی به کاپلو کسب اطمینان کرد و از کاپلو خواست تا پیش قرارداد ارسال شده را با دقت مطالعه و در این مورد به خوبی فکر کند. یوونتوس حال و روز خوشی در کالچو ندارد و هواداران خشمگینش نیز اخراج دل‌نری را خواستارند.