بازار دیجیتال- شرکت SeaLife به تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. این دوربین جدید که برای طرفداران ورزش‌های آبی طراحی و تولید شده است، احتمالا مورد توجه بسیاری از کاربران و خریداران قرار می‌گیرد. این دوربین که با نام Mini II Dive & Sport به بازار معرفی شده است، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. در واقع امکان عکاسی زیر آب یک قابلیت ساده و ابتدایی برای این دوربین به حساب می‌آید. این محصول قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۹ مگاپیکسل را داشته و به این ترتیب امکان عکاسی از لحظات منحصر به فردی را به کاربرانش می‌دهد. بدنه این دوربین علاوه بر ضد آب بودن، خاصیت ضد ضربه و ضد شوک را هم دارد و به این ترتیب امکان عکاسی تا عمق ۱۳۰ فوتی آب بدون نیاز به محفظه مجزایی را به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین دارای نمایشگر LCD با اندازه ۴/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح مناسب ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت مناسب را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را به کاربرانش می‌دهد.

طراحی بدنه این دوربین سبک و باریک بوده و به این دلیل حمل آن در زیر آب را برای کاربرانش راحت می‌کند. این دوربین با دو باتری سایز AAA کار می‌کند و در حال حاضر با قیمت ۹۵/۲۵۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش می‌رسد.