برگزاری همایش معرفی ابر طرح‌های پالایشگاهی در نمایشگاه شانزدهم

همایش تخصصی «معرفی ابرطرح‌های پالایشگاهی با تکیه بر مدیریت سبد ابرپروژه‌های پالایشگاهی در ایران» با هدف معرفی پروژه های جدید پالایشگاهی کشور از سوی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در نمایشگاه شانزدهم برگزار می‌شود. به گزارش شانا، این همایش تخصصی با هدف معرفی حساسیت طرح‌های توسعه‌ای پالایشگاهی و ساخت پالایشگاه‌های جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، روز یکشنبه (۲۸ فروردین) ساعت ۱۴ در محل سالن کنفرانس شماره یک محل دائم نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌شود.

شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران همچنین برای نخستین بار میز ویژه ای را برای اطلاع رسانی ویژه و معرفی طرح‌ها و پروژه های جدید خود اختصاص داده است که در این بخش، کارشناسان شرکت به معرفی پنج طرح توسعه‌ای ابرپالایشگاهی کشور برای جذب سرمایه گذاران جدید خواهند پرداخت.

شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران یکی از بازوهای توانمند شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ پالایشگاهی کشور است که در سال ۱۳۴۰ تاسیس شده است.

این شرکت با بیش از ۵۰ سال سابقه در حوزه پایین دستی صنعت نفت، هم اکنون به منظور افزایش ظرفیت تولید بنزین کشور، طرح های توسعه ای فراوانی را در پالایشگاه های مهم دنبال می کند و از ۲۶ تا ۳۰ فروردین امسال در سالن ۱۴ نمایشگاه بین المللی به معرفی پیشرفت ها و توانمندی های داخلی خود به مخاطبان می پردازد.