بارسا به دنبال تکرار بازی فصل قبل مقابل آرسنال

گروه ورزش- لحظه حساس موعود برای وداع یکی از ۲ تیم قدرتمند بارسلونا یا آرسنال با رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فرارسید. دیدارهای برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم فوتبال بارسلونا در خانه خود از تیم آرسنال پذیرایی خواهد کرد.

تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در دیدار رفت در حالی که با یک گل از میزبان خود آرسنال انگلستان پیش بود، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. بارسا فصل گذشته در حالی که با آرسنال در دیدار رفت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به کار خود پایان داده بود در دیدار برگشت با درخشش لیونل مسی با حساب ۴ بر یک، توپچی‌های لندنی را شکست داد. بارسا در این دیدار به دنبال تکرار نتیجه بازی سال گذشته است، هرچند که غیبت جرارد پیکه به علت محرومیت و نیز غیبت احتمالی کارلس پویول به دلیل مصدومیت، خط دفاع این تیم را شکننده می‌کند. البته آرسنالی‌ها هم برای این دیدار غایبان بزرگی چون رابین فن پرسی و احتمالا آلکس سانگ را دارند، ضمن اینکه سسک فابرگاس و جک ویلشر در شرایطی برای آرسنال به میدان می‌روند که کاملا سلامت نیستند.

دیگر دیدار مهم امشب را تیم‌های شاختار دونتسک اوکراین و رم ایتالیا برگزار خواهند کرد. رمی‌ها در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر ۲ در زمین خود به نماینده اوکراین باخته‌اند و اکنون کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دارند. هواداران این تیم اکنون امیدوارند حضور «وینچنزو مونتلا» در راس تیم آنها به جای «کلودیو رانیه‌ری» بتواند به سرخپوشان رمی ‌کمک کند تا از سد حریف سرسخت خود بگذرند.