دستور برخورد با استادان و دانشجویان حامی فتنه در دانشگاه‌ها

وزیر علوم با بیان اینکه فتنه ۸۸ پایان یافته است، گفت: هرکس با این فتنه همراهی کند، ضدانقلاب است و مدیران دانشگاهی حق مسامحه با همراهان فتنه را ندارند. به گزارش خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی دانشجویان که در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد با تاکید بر اینکه دیگر فتنه در کشور وجود ندارد، اظهارکرد: فتنه به معنای غبارآلودگی فضا و مشکل شدن تشخیص حق علیه باطل است، اما اکنون صف حق و باطل کاملا مشخص است.

وی با بیان اینکه یک نگاه سطحی نیز نشان می‌دهد که دشمنان ملت ایران برای چه کسانی کف و سوت می‌زنند، افزود: دیگر، بخش فتنه در کشور مطرح نیست و اگر کسی با این جریان همراهی کند، ضدانقلاب است.

وزیر علوم با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با فتنه‌های زیادی مواجه شده و بعد از این نیز روبه‌رو خواهد بود، گفت: در این شرایط که فتنه ۸۸ تمام شده است هر کسی که با این جریان همراهی کند ضدانقلاب است، چون فضای غبارآلود در کشور نداریم. دانشجو با بیان اینکه دانشجویان در این فتنه نشان دادند که افسران مطمئنی برای کشور هستند، خاطرنشان کرد: دانشجویان در فتنه ۸۸ چشم طمع دشمن به دانشگاه را کور کردند، بنابراین دیگر نیاز به توضیحی در خصوص این فتنه وجود ندارد، چون صف حق و باطل نیز کاملا مشخص است. وی با بیان اینکه همراهی با جریان فتنه، همراهی با ضدانقلاب است، یادآور شد: در این شرایط خطاب به مدیران دانشگاهی تاکید می‌کنم که هیچ مدیری در هیچ دانشگاه دولتی یا غیردولتی حق مسامحه با این افراد را ندارد. وزیر علوم در ادامه اظهارکرد:‌ اگر تعداد بسیار قلیلی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها همچنان اصرار دارند که با این جریان همراهی کنند، مسوولان مربوطه باید به صورت قاطع و در چارچوب قوانین با آنها برخورد کنند.

وی در پایان با بیان اینکه اگر تعداد اندکی از دانشجویان که بنده آنها را دانشجو نما می‌نامم بخواهند با این فتنه همراهی کنند، مسوولان باید با آنها برخورد قاطع داشته باشند، تصریح کرد: ‌این برخورد قاطع و در چارچوب قوانین خواست همه ملت و دانشگاهیان کشور است، بنابراین باید با همراهان ضدانقلاب، برخورد قاطع صورت گیرد.