اجرای تمام نمایش‌هایی که این روزها در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند تا اواخر فروردین ماه خاتمه می‌یابد.

«خطر مجسمه عبید جدی است» نوشته عزت‌الله مهرآوران و به کارگردانی مریم کاظمی اجرای عمومی خود را از اسفند ماه ۸۹ آغاز کرده و تا ۲۶ فروردین در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد بود. از سوی دیگر «فاوست» نوشته‌ و کار حمیدرضا نعیمی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش نیز تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت. در این نمایش حمیدرضا نعیمی، ایوب آقا‌خانی، بهناز نازی، خسرو شهراز، فروغ قجابیگی، یعقوب صباحی، محسن گودرزی، وحید راد، امین طباطبایی، علیرضا شیردل، علیرضا طهماسبی، محسن حسین‌قلی‌پور، آهو ایمانی، محمدرضا جدیدی، یوسف رستمی و مهرداد خانی به ایفای نقش پرداختند.


«ابرهای پشت حنجره» رضا گوران کار دیگری است که از دوم اســــفندماه 89 در تالار قشقایی روی صحنه رفته و اجرای آن تا 25 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. در این نمایش که اقتباسی آزاد از لورکا است، مهدی پاکدل، شهرام حقیقت دوست، بهنوش طباطبایی، ندا مقصودی و کاوه قائمی به ایفای نقش می‌پردازند. «تماشاچی محکوم به اعدام» اثر ماتئی ویسنی یک به دراماتورژی و کارگردانی روح‌الله جعفری نیز کار دیگری است که این روزها در تالار سایه روی صحنه است و اجرای آن تا اواخر فروردین ادامه خواهد یافت.
«نصرت خانم، مادرم و نوروز» به کارگردانی امیر دژاکام کار دیگری است که این روزها در تالار اصلی روی صحنه است.
اما سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر با تمام شدن تعطیلات نوروزی همچنان میزبان «درس» اوژن یونسکو با کارگردانی داریوش مهرجویی است که این کار تا آخر فروردین‌ماه روی صحنه خواهد بود. امیر جعفری، طنازطباطبایی و نادر سلیمانی‌فرد سه بازیگر این نمایش هستند.
همچنین دو کار «دایی وانیا» و «مرغ دریایی» نوشته آنتوان چخوف با کارگردانی حسن معجونی از نهم اسفندماه ۸۹ در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته است. در این نمایش رضا بهبودی، مهدی کوشکی، آوا شریفی، سوگل قلاتیان، اشکان جنابی، هوتن شکیبا، میلاد شجره، رویا جاویدنیا و مهدی چاکری به ایفای نقش می‌پردازند.


در نمایش «مرغ دریایی» بازیگرانی چون آوا شریفی، سوگل قلاتیان، اشکان جنابی، مهدی چاکری، میلاد شجره، مهرداد مصطفوی، حسام محمودی، مازیار سیدی، نفیسه زارع، پانته‌آ میرفصیحی و داوود پژمان فر بازی می‌کنند.
قرار است بعد از اتمام اجراهای تماشاخانه ایرانشهر نمایش «تیکی‌تاکا» و همچنین «ساعت صفر» آتیلا پسیانی و «گلن گری گلن راس» نوشته دیوید ممت با کارگردانی پارسا پیروزفر به روی صحنه بروند.
همچنین نمایش «عجایب المخلوقات» رضا ثروتی که قرار بود در تماشاخانه ایرانشهر ادامه یابد به دلیل بیماری یکی از بازیگران این کار به روی صحنه نرفت.