بهره‌برداری از ۵۵ پروژه ورزشی تبریز تا خرداد ۱۴۰۳

دنیای اقتصاد-تبریز: یعقوب هوشیار در بازدید هفتگی خود از پروژه‌های ورزشی شهرداری تبریز که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز صورت گرفت، اظهار کرد: سلامت و نشاط اجتماعی دو اولویت دوره فعلی مدیریت شهری است که بر همین اساس در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف تبریز افزود: ۵۵ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۰۰۰میلیارد تومان و با اولویت مناطق کم‌برخوردار شهر در دست اجرا است که تا خرداد سال آینده به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ سالن ورزشی با هدف افزایش سرانه ورزشی تبریز به کارفرمایی شهرداری منطقه یک و با اولویت مناطق محروم شهر در دست اجرا است.

شهردار تبریز با اشاره به تنوع پروژه‌های ورزشی در سال ۱۴۰۲ مطرح کرد: ورزشگاه پنج‌هزار نفری قویدل، ورزشگاه قراملک، ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، زمین چمن مصنوعی، زمین‌های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال و گلف از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی شهرداری تبریز در سال‌جاری است که به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به تقویم فرهنگی و ورزشی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در سال‌جاری بیان کرد: در کنار توسعه زیرساخت‌های ورزشی، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی همچون مسابقات جام پرچم، فوتسال، تیراندازی، همایش پیاده‌روی، کوه‌پیمایی و دومینوی خانوادگی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری تبریز در توسعه ورزش مدارس یادآوری کرد: علاوه بر تجهیز مدارس دولتی شهر به امکانات ورزشی، تلاش داریم برنامه‌های ورزشی خود را با محوریت مدارس و با هدف افزایش سلامتی دانش‌آموزان پیش ببریم.

هوشیار در خاتمه تأکید کرد: مساجد و مدارس شهر را در بطن اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و توسعه امر ورزش قرار داده‌ایم.