دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای زیرساخت‌ها تسریع کنند

دنیای اقتصاد-تبریز: به استناد قانون، دستگاه‌های خدمات رسان موظف شده‌اند امکانات انتقال و عرضه خدمات خود را تا مبادی ورودی واحدهای صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی فراهم کنند. در همین راستا سازمان برنامه و بودجه نیز به استناد همین مواد قانونی موظف شده که منابع مالی لازم را برای این دستگاه‌های اجرایی تامین کند.

 مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دشت میوه آذربایجان، در خصوص چالش‌های پیش روی این واحد تولیدی، گفت: عمده مشکل زیرساختی در این واحد تولیدی مربوط به تامین آب مورد نیاز جهت استفاده در تولید می‌باشد.

"محمد جواد غفاری" با اشاره به ضرورت و اهمیت تامین زیر ساخت‌ها برای فعالیت تولیدی، افزود: زیرساخت در حکم عامل مکمل رشد اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و سرمایه گذاری زیربنایی ناکافی محدودیت سرمایه‌گذاری های دیگر را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری مستقیم در زیرساخت، امکانات تولیدی و فعالیتهای اقتصادی را تحریک می کند و هزینه های تجاری را کاهش می دهد و باعث افزایش بهره وری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دشت میوه آذربایجان، در خصوص انتطار از دستگاه‌های خدمت‌رسان برای تامین زیرساخت های لازم، ادامه داد: با توجه به وضعیت آب و هوای منطقه و فصل کاری بسیار محدود در شهرستان مرند، از دستگاه‌های اجرایی انتظار دارد مساعدت لازم در تسریع در اجرای زیر ساخت‌های مورد نیاز تامین آب به عمل آورند.

غفاری، با اشاره به تاثیر تامین و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز بر ارتقای تولید و اشتغال، گفت: تامین زیرساخت ارتباط مستقیم با رشد اقتصادی و افزایش بهره وری واحدهای تولیدی و در نتیجه باعث ایجاد و افزایش اشتغال خواهد شد.