بهره‌برداری از چند پروژه ورزشی در روزهای آینده

دنیای اقتصاد-تبریز: یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در حاشیه بازدید از زمین چمن میدان خلبان اظهار کرد: با تلاش تمامی دست اندرکاران عملیات عمرانی این پروژه تا دو هفته دیگر به اتمام رسیده و ترمیم و بازسازی فنس های اطراف این زمین نیز انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه بازدید آدینه های ورزشی از روند عملیات بازسازی زمین‌های ورزشی پارک رسالت بازید نموده و تاکید کرد: عملیات بهسازی تجهیزات ورزشی شهربازی کودکان، سالن اسکیت، سالن بیلیارد و تنیس روی میز این پارک توسط باشگاه ورزشی شهرداری و مشارکت شهرداری منطقه ٧ در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد.

هوشیار همچنین در حاشیه بازدید از زمین های ورزشی صائب واقع در کوی دادگستری با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه افزود: علملیات عمرانی مربوط به زمین های بازی این مجموعه شامل زمین مصنوعی، فوتبال، والیبال و بسکتبال تا جمعه هفته آینده تکمیل و از آن ها بهره برداری خواهد شد.

 زیر زمین ساختمان اداری باشگاه ورزشی شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش مشتمل بر سالن بدنسازی، ورختکن، اتاق پزشکی جهت استفاده ورزشکاران بازگشایی شد.