حمله به بازیگر نقش فرح در اینستاگرام

ساغر عزیزی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی نقش فرح پهلوی را بازی کرده است. گرچه این برای یک بازیگر اتفاقی طبیعی است که بازی در نقش‌های متفاوتی را تجربه کند، اما انتشار چند پست در صفحه اینستاگرام او با گریم فرح پهلوی، حاشیه‌هایی را برای این بازیگر به وجود آورده است! به‌نظر می‌رسد شباهت او به شخصیت اصلی باعث جر و بحث نظردهندگان با هم و گاه توهین‌هایی به این بازیگر شده است.

ساغر عزیزی در گفت‌وگو با سایت آی‌سینما در پاسخ به اینکه از میان بازیگران متعدد این سریال که همه شخصیت‌های مختلف تاریخی را به عهده دارند، چرا پست‌های او این‌قدر جنجالی شده است، گفت: «این ماجرا از نوروز امسال آغاز شد. دلیل برخی از تندی‌ها را نمی‌دانم یا به خاطر شرایطی است که بعضی از نظردهندگان دارند یا می‌تواند به شخصیت اصلی، فرح پهلوی هم مربوط باشد که آخرین همسر شاه بود. من به‌نظر همه احترام می‌گذارم، ولی گاهی آدم‌هایی هستند که ظرف کوچک‌تر و سهم کمتری در این روزگار داشته‌اند و در هر فرصتی دست به توهین می‌زنند. حتی برخی نمی‌دانند که موضوع از چه قرار است و نظر می‌دهند.»

به گفته این بازیگر، بعد از پخش این سریال اگر کسی بر اساس بازی و انجام وظیفه او نقد ونظری داشته باشد، حتما پاسخگو خواهد بود، اما موضوع اینجاست که هنوز این سریال حتی پخش هم نشده است.

ساغر عزیزی با اشاره به اینکه نظرات مثبت چندین برابر چنین نظرات منفی است و از این بابت باید از مخاطبان قدردانی کرد، اضافه می‌کند: «با گذاشتن اولین عکس از فرح پهلوی که نقش آن را در «معمای شاه» بازی می‌کنم، این جریان به راه افتاد. بعد از بازی در نقش فرح هم به مدت یک‌سال و نیم در هیچ نقشی ظاهر نشدم تا اینکه در تئاتر «راه مهر، راز سپهر» نقش ملکه دیگری یعنی همسر شاه گشتاسب و مادر اسفندیار به من پیشنهاد شد و پذیرفتم.»به گفته او در این سریال صد قسمتی، او در نقش فرح از قسمت ۲۴ حضور خواهد داشت؛ چون فرح به‌عنوان آخرین همسر، تا آخرین لحظه و در قاهره همراه محمدرضا پهلوی بوده و این صحنه‌ها نیز در سریال به نمایش درآمده است.