دیدار علیرضا حقیقی با کودکان سرطانی محک

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم‌ملی در جام‌جهانی، دیروز در موسسه خیریه محک حاضر شد و پیراهن خود در بازی با آرژانتین را به این موسسه و بچه‌های سرطانی‌اش تقدیم کرد. بچه‌های محک در این مراسم تی‌شرت‌های سفید رنگی به تن داشتند که پشت آنها نام حقیقی درج شده بود. بچه‌های محک روی این تی‌شرت‌ها نقاشی‌هایی با مضامین فوتبالی کشیده بودند.

۴ نفر از کودکان محک تی‌شرت‌هایی به تن داشتند که نام سه دروازه‌بان تیم‌های همگروه ایران یعنی رومرو،بگوویچ و انیاما درج شده بود. روی این تی‌شرت‌ها هم نام آرژانتین، بوسنی و نیجریه دیده می‌شد تا حقیقی رقبایش در گروه F را هم کنار خودش ببینید.

استقبال از این مراسم از سوی رسانه‌ها بسیار زیاد بود و خبرنگاران و عکاس‌های زیادی به محک آمده بودند.

مسوولان محک از حقیقی به‌خاطر حضور در این مراسم تشکر ویژه‌ای داشتند.

بعد از کنفرانس خبری، حقیقی دقایقی با بچه‌های محک بازی نمادین فوتبال انجام داد تا صدای شاتر دوربین‌ها بلند شود. حقیقی بعد از این ضربات، توپی را که با آن پنالتی‌ها زده شده بود امضا و به موسسه محک تقدیم کرد. پیراهنی که حقیقی به این موسسه اهدا کرده بود، هم قاب شد تا سوژه عکاسان حاضر در محل داغ شود.علیرضا حقیقی در قبال سوال‌هایی که از او درباره تیم آینده‌اش و تیم‌ملی می‌شد هیچ جوابی نداد و گفت: «اینجا درباره فوتبال حرف نمی‌زنم.»

ابتدا قرار بود حقیقی با این بچه‌ها فوتبال بازی کند، اما دوباره تصمیم گرفته شد بچه‌ها به او پنالتی بزنند.

آریامنش گزارشگر شبکه خبر که نقش مجری برنامه را به عهده داشت نام بچه‌ها را می‌خواند و بچه‌ها یکی یکی پشت ضربات پنالتی می‌ایستادند.