دو ماشین حساب پیشرفته شارپ و کاسیو

بازار دیجیتال - مدل‌های EL۹۹۰۰، EL-۹۶۵۰ و EL۹۴۵۰ جزو ماشین حساب‌های سری مهندس شرکت شارپ محسوب می‌شوند. دو مدل EL-۹۹۰۰ و EL-۹۶۵۰ دارای صفحه نمایش ۸×۲۲ خط و به ترتیب دارای ۸۲۷ و ۸۰۱ عملکرد نیز هستند.

همچنین مدل EL-۹۶۵۰ دارای ویژگی‌هایی چون ۳۲ کیلو بایت حافظه، محاسبات اینتگرال معین و ماتریس، وضوح تصویر ۶۴×۱۳۲ نقطه و باتری قلمی (سایز AAA) نیز است و این مدل ماشین حساب مهندسی در‌حال‌حاضر با قیمت ۶۳۷۰۰ تومان به فروش

می‌رسد.

ماشین حساب مدل EL-۹۰۰ شارپ نیز دارای ویژگی‌های دیگر همچون ۶۴ کیلوبایت حافظه، صفحه کلید دو طرفه، اتصال به دستگاه کامپیوتر، محاسبه انتگرال، دیفرانسیل، ماتریس و وضوح تصویر ۶۴×۱۳۲ نقطه است.

در‌حال‌حاضر این مدل ماشین حساب با قیمت ۷۳هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین مدل EL-۹۴۵۰ یکی دیگر از ماشین حساب‌های سری مهندسی شارپ محسوب می‌شود که دارای قابلیت‌هایی چون صفحه نمایش ۸×۱۶، خط ۳۲کیلو بایت حافظه، ۵۶۱ عملکرد و اتصال به دستگاه کامپیوتر است.

قیمت این مدل ماشین حساب ۵۱هزار و ۶۰۰ تومان است. در‌حال‌حاضر همه ماشین‌ حساب‌های برند شارپ با گارانتی مادیران به فروش

می‌رسند.

همچنین شرکت کاسیو ماشین حساب‌های با چاپگر رومیزی خود را در مدل‌های DR-T۲۲۰، DR-۱۴۰L و DR-۲۴۰H ارائه کرده است.

مدل DR-T۲۲۰ دارای ویژگی‌هایی چون سرعت بالا (۸ خط در ثانیه)، شمارشگر ارقام، نمایشگر ساعت و تاریخ، قابلیت کنترل و تصحیح محاسبات تا ۲۰۰ مرحله (با راهنمای فارسی) است و با قیمت ۷۶هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین DR-۱۴۰L و DR-۲۴۰H دو مدل دیگر از ماشین حساب‌های کاسیو محسوب می‌شوند که با قابلیت‌هایی چون ۱۴ رقم نمایش اعداد، سرعت ۵/۳ خط در ثانیه و چاپ دو رنگ ارائه شده‌اند که به ترتیب با قیمت ۶۱هزار و ۶۰۰ تومان و ۶۴هزار و ۴۰۰ تومان و با گارانتی شرکت تصویریاد به فروش می‌رسند.