این هفته وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال بهمن محمدیاری و ایرج ندیمی، وزیر علوم برای پاسخ به سوال محمد عباسپور در کمیسیون آموزش، وزیر تعاون جهت پاسخگویی به سوالات امیری خامکانی، اسماعیل گرامی‌مقدم، حمید بهرامی و محمد قمی در کمیسیون اجتماعی حضور خواهند یافت. همچنین وزیر کشور با حضور در کمیسیون امنیت ملی به سوالات محمد عباسپور، حسن سبحانی و اکبر اعلمی پاسخ خواهد داد و وزیر نفت برای ارائه آخرین وضعیت صنعت نفت به کمیسیون انرژی مجلس خواهد رفت. به گزارش «ایسنا»، وزیر نفت همچنین در این کمیسیون به سوالات محمدحسین نژادفلاح، بهمن الیاسی، الیاس نادران و ارسلان فتحی‌پور جواب خواهد داد و وزیر نیرو با حضور در کمیسیون کشاورزی به سوالات مقنیان، زنگنه، سجادیان، قدرت‌‌ا... و محمد علیخانی و نعمت‌زاده پاسخ خواهد داد. بر اساس این گزارش، استماع عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ادامه بررسی طرح ساماندهی شهریه دانشگاه‌ها، طرح نحوه گزینش هیات علمی دانشگاه‌ها و نحوه اجرای قانون احیای معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد. در حالی که ادامه بررسی لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و گزارشی از عملکرد صندوق مهررضا در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس است، ادامه رسیدگی در خصوص بودجه ۸۶ کل کشور «رسیدگی به موضوع یارانه‌ها در بودجه ۸۶» و ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی است.

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ادامه طرح استانی شدن حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی در برخی از استان‌های کشور در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.

سردار نقدی، معاون رییس‌جمهور در خصوص عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش خواهد داد‌ و طرح ساماندهی نهادهای تبلیغی، دینی و فرهنگی در دستور کار نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی قرار دارد.