قیمت‌های پیشنهادی فروش و رهن و اجاره در منطقه میدان آرژانتین
محدوده آرژانتین که حدفاصل بزرگراه مدرس تا خیابان خالد استانبولی و میدان آفریقا تا خیابان بهشتی را تشکیل می‌دهد جزو مناطق نسبتا مرفه‌نشین تهران محسوب می‌شود. ضمن آنکه وجود سه سفارت مهم یعنی، آرژانتین، اتریش و استرالیا اهمیت دیگری به این منطقه بخشیده است. همچنین سفارت‌های ژاپن و اسلووانیا نیز در محدوده آرژانتین واقع شده است. پارک سوار بیهقی و یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند جزو پررفت‌و‌آمدترین مراکز این محدوده محسوب می‌شود.
وجود این دو مکان که اکثر نیازهای ساکنان منطقه را برطرف می‌کند از سویی دیگر موجب ازدحام و ترافیک میدان نیز می‌شود از مراکز درمانی در محدوده آرژانتین می‌توان به بیمارستان‌های پاستور نو ، آسیا و کسری اشاره کرد که در خیابان‌های
احمد قصیر و الوند واقع شده است.
مرکز مبارزه با مفاسد اجتماعی جزو مهم‌ترین مراکز این محدوده محسوب می‌شود. همچنین از مراکز فرهنگی نیز می‌توان از فرهنگسرای سرو نام برد.
در انتهای خیابان الوند شبکه دو صدا و سیما واقع شده که بهترین محل برای سکونت در محدوده آرژانتین به حساب می‌آید. از میدان آرژانتین به سمت پایین تا خیابان بهشتی تعداد مراکز تجاری افزایش یافته و از مسکونی بودن منطقه کاهش می‌یابد. به همین دلیل بر ازدحام جمعیت و آلودگی افزوده می‌شود.
به‌دلیل همین ازدحام، محدوده طرح اضطراری ترافیک (تردد زوج و فرد خودروها) از میدان آرژانتین آغاز شده و تا انتهای محدوده را شامل می‌شود.
مطابق جدول نمونه فوق میانگین قیمت هر متر مربع ملک در آرژانتین یک‌میلیون و 600هزار تومان و کمترین قیمت آپارتمان 90میلیون و بیشترین قیمت 280میلیون تومان است.