سبلان گستر نماینده انحصاری چیلرهای جذبی BROAD در ایران

شرکت سبلان گستر تهویه به عنوان شرکت پیشرو در تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع و نزدیک به دو دهه فعالیت، نمایندگی انحصاری فروش چیلرهای جذبی Broad را به دست آورده است. مهندس رزمی، مدیرعامل این شرکت در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی تهویه مطبوع و تاسیسات با اعلام این خبر به خبرنگار دنیای اقتصاد افزود: شرکت Broad پیشرو در یکپارچه سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به تولید محصولاتی همچون چیلر جذبی CHP ، BCT ، فن کوئل، هیتری کاوری و تصفیه کننده هوا در مساحت بیش از ۱۰۰ هکتار اقدام نموده است.

این شرکت طی سال‌ها فعالیت خود، توانسته است در ۶۰ کشور جهان، بیش از ۲۰۰۰ دستگاه چیلر جذبی را نصب و راه اندازی نموده و سهم اول فروش جهانی چیلرهای جذبی را در سال ۱۹۹۶ به خود اختصاص دهد.

وی در خصوص فعالیت سبلان گستر تهویه گفت: این شرکت با تولید چیلر و پکیج یونیت و کندانسور آبی و هوایی، برج خنک کننده، سانریفوژ و فایبرگلاس، هواساز، ایرواشر، فن کوئل های زمینی، سقفی و کانالی، همچنین یونیت هیتر و انواع کوئل های صنعتی در کارخانه مستقر در احمدآباد مستوفی به مساحت ۶۰هزار متر مربع توانسته است طی دو دهه فعالیت با بهره‌مندی از ۵۰۰ نیروی مجرب و کارشناس، استاندارد کیفیت ISO۹۰۰۱: ۲۰۰۸ را اخذ نماید.

همچنین با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و خدمات کامل، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش و تضمین قطعات، گام موثری در مشتری مداری بردارد.