تلویزیون 24 اینچ برای محیط‌های کوچک

دنیای‌اقتصاد- این روزها با کاهش مساحت خانه‌ها و همچنین در کنار رشد قیمت تلویزیون‌ها به ویژه نمونه‌های سایزبزرگ برخی از افراد علاقه‌مند به خرید یک تلویزیون با سایز کوچک هستند که قیمت مناسبی هم داشته باشد. شرکت‌های عرضه‌کننده و تولید کننده نیز با درک این موضوع همچنان به عرضه این نمونه‌ها می‌پردازند. یکی از این شرکت‌ها مادیران است که مدل LE-۲۴D۲۰ را که از تلویزیون‌های ارزان قیمت x.vision است به بازار عرضه کرده است.

این تلویزیون ۲۴ اینچی led دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پانل LED با درجه کیفیتی +A ،DVB-T داخلی با کیفیت HD و گیرنده دیجیتال است.

این تلویزیون FULL HD دارای وضوح تصویربسیار بالای ۲ مگاپیکسل (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰) بوده که اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون‌های دارای این تکنولوژی دو برابر تلویزیون‌های WXGA (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰) است.تلویزیون مذکور همچنین به پورت HDMI که اسم کامل آنHigh Definition Multimedia Interface است مجهز است.این پورت قابلیت انتقال صوت و تصویر از طریق یک کابل با بهترین کیفیت را امکان پذیر می‌سازد.

قابلیت PVR،نیز این امکان را به کاربر می‌دهد که برنامه‌های مورد علاقه خود را روی فلش مموری USB یا هارد اکسترنال با منبع تغذیه جداگانه ذخیره کند.

تلویزیون مذکور همچنین قابلیت ضبط برنامه زنده تلویزیونی و مدیریت با ماشین زمان (Time Shifting) را داشته که این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که برنامه‌های زنده تلویزیون را ضبط کرده و درحین ضبط برنامه، قسمت‌های مورد علاقه خود را مشاهده کند. بدون اینکه وقفه‌ای در ضبط برنامه زنده پیش آید.زاویه دید این تلویزیون هم بسیار وسیع (۱۷۸ درجه افقی و ۱۷۰ درجه عمودی) است.این تلویزیون سایز کوچک قابلیت نمایش عکس با فرمت‌های: JPEG, BMP, PNG قابلیت پخش صدا با فرمت‌های: MP۳, WMA, Real Audio،قابلیت پخش تصویر با فرمت‌های: DIVX, AVI, MP۴, PSVTS MOV, MKV, ASF, M۲TS را داشته و با قیمت مناسبی به بازار عرضه شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این تلویزیون در حدود ۶۰۰ هزار تومان است.تلویزیون مذکور با گارانتی شرکت مادیران به بازار عرضه شده است.این تلویزیون گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند برای یک محیط کوچک، اتاق کودک یا ... تلویزیون خریداری کنند.